POLITICA DE RETUR
Conform legislatiei din Romania (reglementata prin OUG 34/2014) puteti sa returnati cumparati in termen de 14 zile calendaristice de cumpararea lor.
Cu alte cuvinte, Orice produs cumpărat online de la ClothesDD poate fi restituit în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, în cazul în care acesta nu a fost folosit și se află în ambalajul lui original. În cazul în care se dorește returnarea mai multor articole identice, se poate accepta returul unui singur articol cu ambalajul desigilat.
Pentru efectuarea unui retur, cumparatorul va trimite furnizorului in termenul mentionat mai sus, adresa de email: clothesbydd@gmail.com sau MESAJ TEXT PE NR DE WHATSAPP 0724 418 762 urmatoarele documente:
- Copie awb si factura;
- Contul bancar si banca unde doreste ai se vira suma returnata.
- Formular de retur completat, printat si care, ulterior, va fi adaugat in coletul retur.
Ne rezervam dreptul de a NU accepta sau procesa retururile care nu respecta in totalitate cerintele de mai sus.
aici gasiti formularul de retur.
După ce furnizorul este instiintat cu privire la retur pe numărul de Whatsapp sau pe e-mail, nu vom face solicitat de ridicare a colului retur de la adresa cumpărătorului. In momentul in care curierul preia coletul, clientul va primi bonul de ridicare pe care trebuie sa nu furnizeze pe whatsapp sau email si in baza acestuia se va face plata.
Produsele vor fi returnate doar prin firma de curierat cu care nu colaboram, la solicitarea noastra, pe cheltuiala cumparatorului. Costul pentru retur este de 25 LEI.
Toate coletele trimise fara instiintare in prealabil, fara a respecta in totalitate cerintele politicii de retur, trimise prin alte firme de curierat sau posta romana sau expediate inafara solicitalor create de catre firma noastra la solicitarea clientului, VOR FI REFUZATE!
După sosirea coletului cu retur la furnizor, acesta va inspecta articolele returnate. Dacă sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, furnizorul va returna contravaloarea articolelor în maxim 14 zile de la recepția returului, în contul indicat de cumpărător.
În cazul în care se constată urme de utilizare, produsele ambalate necorespunzator, ambalajele sunt distruse total sau parțial, furnizează dreptul de a refuza plata produselor. În acest caz, va informa cumpărătorul și va argumenta decizia luată.
Costurile legate de livrare nu vor fi returnate cumpărătorului.
In cazul in care se doreste schimbul unui produs cu un alt, cumparatorul va informa furnizorul prin aceleasi metode. Sunt acceptate schimburile doar cu produse care care au acelasi pret, iar cheltuielile cu transporturile sunt suportate de catre client.
Conform Articolului 16,OUG nr.34/2014 , litera “e” , produsele care fac parte din categoria igiena personala : costume de baie, lenjerie intima, lenjerie de corp nu se pot returna.
Neconcordanțe la recepție
În cazul în care există diferențe cantitative la deschiderea coletului, produse cu defect din fabrica sau neconcordanțe între comanda plasată și articolele primite, cumpărătorul va informa furnizorul prin email sau nr de whatsapp cu privire la situația aparuta în termen de 2 zile lucratoare. În urma acestor sesizări, cumpărătorul va fi contactat de către furnizor și vor lua masurile necesare pentru remedierea problemelor.
Dacă se dovedește că eroarea aparuta se datorează furnizorului, acesta garantează remedierea problemei pe cheltuiala sa, prin schimbul articolelor neconforme, sau după caz, restituirea contravalorii produselor.