PAGINA DE RETUR

RETURNARE PRODUSE

Conditii care trebuie indeplinite daca doresti sa returnezi un produs

Te rugam sa citesti cu atentie informatiile din aceasta pagina care te vor ajuta sa inregistrezi corect o cerere de retur pentru unul sau mai multe produse.

Toate cererile de retur se completeaza in sectiunea: Formular returnare produse.

Pentru a accepta returnarea produselor ClothesDD, conditia este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie spalate, fara pete sau rupturi si sa aiba toate etichetele intacte).

Din cauza tipurilor de produse pe care le comercializam, ne rezervam dreptul de a refuza orice produs returnat care nu indeplinieste conditiile de acceptare si nu poate fi revandut ca si produs nou, deoarece poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.

Recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetele.

Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta nu poate fi acceptat.

Produsele mentionate in formularul de retur trebuie predate integral curierului.

Daca in coletul de retur se afla si/sau produse diferite fata de cele din formularul completat, preluarea si inregistrarea de catre noi va fi refuzata si returnata inapoi clientului, pe cheltuiala clientului.

 

Categorii de produse care nu pot fi returnate

Din motive de igiena, nu pot fi returnate produse precum lenjeria intima si/sau, costumele de baie, cat si cerceii, deoarece pot pune in pericol sanatatea noilor cumparatori (conform OUG 34/2014 art. 16, lit. e).

 

Cum se efectueaza un retur

Toate cererile de retur se completeaza aici : Returnare produse LINK

Conform legislatiei din Romania (reglementata prin OUG 34/2014) poti returna fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv produsele cumparate, in termen de 14 zile de cand ai primit produsele.

 

Procedura de returnare si costuri

Pentru a returna unul sau mai multe produse te rugam sa urmezi cei 3 pasi de mai jos. Costul acestui serviciu este de 25 Lei. Nu trebuie sa achiti nimic cand trimiti coletul, contravaloarea acestui serviciu va fi retinuta din suma pe care noi trebuie sa ti-o restituim.

 

  1.     Acceseaza sectiunea Returnare produse , aici vei regasi un formular pe care il vei completa si vei mentiona  produsele pe care doresti sa le returnezi si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Dupa care finalizeaza solicitarea de retur .Dupa inregistrarea cererii de retur vei primi un numar de inregistrare a returului de forma RMA1234567.

 

  1.     Dupa ce primim solicitarea ta, Vei fi contactat  in termen de 24-48h de catre unul din consultatii nostrii care iti va procesa ridicarea coletului la firma de curierat.

  

  1.     Ambaleaza produsele exact cum le-ai primit, in ambalajele originale si cu etichetel aferente.

 

Procedura de restituire a contravalorii produselor returnate

  1.     Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, te vom instiinta daca ne-ai trimis produse care nu indeplinesc conditiile de retur.

 

  1. Iti vom restitui banii in contul bancar indicat de tine pe care te rugam sa ni-l trimiti scris impreuna cu numele titularului, pe o coala de hartie in colet cu produsele returnate.

 

  1.     Restituirea banilor aferenti contravalorii produselor returnate se va efectua in 14 zile.

 

 

De asemenea, coletele retur se verifica in fata camerelor de luat vederi, de aceea ne rezervam dreptul de a refuza produsele neconforme!

 

Conform OUG nr. 34/2014, ne rezervam dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

- Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta

- Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta

- Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa clothedd@gmail.com

 

Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR : 021-9551 (tel:021-9551) al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.

 

Neconcordanțe la recepție

 

În cazul în care există diferențe cantitative la deschiderea coletului, produse cu defect din fabrica sau neconcordanțe între comanda plasata și articolele primite, cumpărătorul va specifica pe formularul de retur -motivul returului . 

Dacă se dovedește că eroarea aparuta se datorează furnizorului, acesta garantează remedierea problemei pe cheltuiala sa, prin schimbul de produse sau retur, dupa caz.