POLITICA DE RETUR

Conform legislatiei din Romania (reglementata prin OUG 34/2014) puteti sa returnati produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la cumpararea lor.
Cu alte cuvinte, Orice produs cumpărat online de la ClothesDD poate fi restituit în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, în cazul în care acesta nu a fost folosit și se află în ambalajul lui original. În cazul în care se dorește returnarea mai multor articole identice, se poate accepta returul a unui singur articol cu ambalajul desigilat.


Pentru efectuarea unui retur, cumparatorul va trimite furnizorului in termenul mentionat mai sus, folosind adresa de email: clothesbydd@gmail.com sau MESAJ TEXT PE NR DE WHATSAPP 0724 418 762 urmatoarele documente:

- Copie awb si factura;
- Contul bancar si banca unde doreste a i se vira suma returnata.
- Formular de retur completat, printat si care, ulterior, va fi adaugat in coletul retur.
Ne rezervam dreptul de a NU accepta sau procesa retururile care nu respecta in totalitate cerintele de mai sus.

Aici gasiti formularul de retur.

După ce furnizorul este instiintat cu privire la retur pe numarul de Whatsapp sau pe email, se va face solicitare de ridicare a coletului retur de la adresa cumparatorului. In momentul in care curierul preia coletul, clientul va primi bonul de ridicare pe care trebuie sa ni l furnizeze pe whatsapp sau email si in baza lui se va face plata. Produsele vor fi returnate doar prin firma de curierat cu care noi colaboram, la solicirarea noastra, pe cheltuiala cumparatorului. Toate coletele trimise fara instiintare in prealabil, fara a respecta in totalitate cerintele politicii de retur, trimise prin alte firme de curierat sau posta romana sau expediate inafara solicitarilor create de catre firma noastra la solicitarea clientului, VOR FI REFUZATE!


După sosirea coletului cu retur la furnizor, acesta va inspecta articolele returnate. Dacă sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, furnizorul va returna contravaloarea articolelor în maxim 14 zile de la receptionarea returului, în contul indicat de cumpărător.

În cazul în care se constată urme de utilizare, produsele sunt ambalate necorespunzator, ambalajele sunt distruse total sau parțial, furnizorul își rezervă dreptul de a refuza plata produselor. În acest caz, va informa cumpărătorul și va argumenta decizia luată.
Costurile legate de livrare nu vor fi returnate cumpărătorului.

In cazul in care se doreste schimbul unui produs cu un altul, cumparatorul va informa furnizorul prin aceleasi metode. Sunt acceptate schimburile doar cu produse care au acelasi pret, iar cheltuielile cu transporturile sunt suportate de catre client.

Conform Articolului 16,OUG nr.34/2014 , litera “e” , produsele care fac parte din categoria igiena personala : costume de baie, lenjerie intima, lenjerie de corp nu se pot returna.

Neconcordanțe la recepție

În cazul în care există diferențe cantitative la deschiderea coletului, produse cu defect din fabrica sau neconcordanțe între comanda plasata și articolele primite, cumpărătorul va informa furnizorul prin email sau nr de whatsapp cu privire la situatia aparuta în termen de 2 zile lucrătoare. În urma acestei sesizări, cumpărătorul va fi contactat de catre furnizor și se vor lua masurile necesare pentru remedierea problemei.

Dacă se dovedește că eroarea aparuta se datorează furnizorului, acesta garantează remedierea problemei pe cheltuiala sa, prin schimbul articolelor neconforme, sau, dupa caz, restituirea contravalorii produselor.